maanantai 1. kesäkuuta 2015

Kesäkuun eka

2015-05-002
2015-05-003
2015-05-01 001

En vieläkään tajua, että tänään alkoi jo kesäkuu! Vitsit kun aika menee nopeesti. Oon nyt ollut jo viikon verran kesätöissä, ja vaikka välillä vähän rankkaa onkin niin tykkään kyllä tosta hommasta. :) Ja kun viikonloput on vapaita niin pääsee palautumaankin kunnolla. Vaikka mun unirytmi onkin mennyt jo ihan sekaisin iltavuoroista, aamuvuoroista ja myöhään valvotuista öistä, on nää kesäloman ekat päivät menneet tosi hyvin. Lauantaina olin muutaman kaverin kanssa juhlimassa kesäloman alkua, ja oli kyllä hauska ilta! Semmosia haluan ehdottomasti tähän alkavaan kesään vielä paljon lisää. :)

Kuvat on parin viikon takaa, kun oltiin käymässä Turussa. Niissä näkyy myös mun melko uusi laukku, johon oon jo ihan rakastunut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti