tiistai 21. huhtikuuta 2015

My birthday dinner

IMG_2830
IMG_2833
IMG_2856
IMG_2871

Käytiin jo reilu viikko sitten mun synttäreiden kunniaksi syömässä Turussa, Di Trevissä. Se oli mun ensimmäinen kerta kyseisessä ravintolassa, mutta ei varmasti jäänyt viimeiseksi! Ruoka oli todella hyvää, ja etenkin toi mun jälkkäriksi tilaama suklaafondant oli ihan taivaallista.

Perjantaina juhlittiin sitten kaveriporukan kanssa mun synttäreitä, ja oli kyllä tosi mahtava ilta! Juhlat onnistui paremmin kuin osasin kuvitellakaan, ja kaikilla näytti olevan hauskaa. :) Lauantai menikin sitten aika väsyneissä merkeissä, enkä saanut oikein mitään tehtyä. :D

Tää viikko on alkanut vähän paremmin, sillä eilen pidin koulussa yhden esitelmän, jota olin stressanut aika paljon, mutta loppujen lopuksi se meni ihan hyvin! Tänään käytin saamani lahjakortin pedikyyriin, ja muistin taas, miksi jalkapohjistakin kannattaa pitää huolta. :D Toivottavasti loppuvikkokin sujuisi yhtä kivoissa merkeissä!

2 kommenttia:

  1. Onnea 18-vuotiaalle :) Kiitos kun kävit jättämässä viestiä blogiini. Luin kaikki Pariisi-postaukset ja sain niistä paljon hyödyllistä tietoa ja hyviä vinkkejä. Mukavaa kevään jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä jos postauksistani on jotain hyötyä, ja mukavaa kevättä myös sinulle! :)

      Poista