torstai 2. huhtikuuta 2015

The first of April

IMG_2398
IMG_2409
IMG_2415
IMG_2375
IMG_2378
IMG_2364

Se olis sitten huhtikuu ja aprillipäivä! Ite oon kyllä tosi huono keksimään mitään aprillipiloja, eikä muakaan olla sen pahemmin huijattu tänään :D Tällä viikolla mulla on ollu koeviikko lukiossa, ja eilen kirjoitettiinkin äikän esseekokeen preliminääri, vaikka yo-kokeen kirjoitankin vasta syksyllä.

Mun viikonloppu meni tosi hyvin, olin Turussa vähän shoppailemassa ja ostinkin sieltä elämäni ensimmäisen (teko)nahkatakin! Oon monesti niitä kokeillut, mutta ei ne vaan oo sopinut mulle.. Kunnes sitten Zarassa huomasin yhden kivannäköisen takin, ja pari minuuttia ennen sulkemisaikaa menin sovituskopin kautta kassalle uusi nahkatakki kainalossa! Se on ehkä vähän naisellisempi (jos niin voi sanoa) ja hiukan erilaisempi kuin muut nahkatakit mitä oon kokeillut. :)

Kuvat on muuten Jyväskylästä, jossa käytiin Kissanviikset -nimisessä ravintolassa syömässä. Kakkupala on taas mistä muualtakaan kuin Wilhelmiinan konditoriasta! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti