keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Porin Puuvilla

IMG_1148
IMG_1151
IMG_1170
IMG_1155
IMG_1153
IMG_1176

Olin lauantaina käymässä Porin uudessa kauppakeskus Puuvillassa, joka tosiaan avattiin viime viikolla. Porukkaa oli ihan kiitettävästi, ja kaupoissa kyllä riitti väkeä ! Pakko sanoa, että olihan se hieno paikka, ja kiva että myös Poriin saatiin vähän uusia liikkeitä. Itselläni tarttui mukaan pari paitaa ja uusi ripsari, joiden lisäksi kävin vielä Pannukakkutalossa syömässä ihanan omena/kinuski/valkosuklaa -pannarin, josta laitoinkin jo kuvan instagramiin (@jatttta). Hyvää oli, ja sinne menen ehdottomasti uudestaankin !

Viime viikko oli mulla aika kiireistä aikaa, koska lukiosta on tullut paljon tehtäviä ja esseitä, joiden lisäksi mulla on vielä se työssäoppiminen. Vapaa-aika on mennyt siis koulujuttujen parissa, enkä oo kauheesti muuta ehtinyt tekemään. Sunnuntaina tosin olin ekaa kertaa ajamassa autoa, kun aloitettiin isän kanssa opetusluvalla harjoittelu ! Se oli kyllä jännittävää ajaa autoa ihan itse, aluksi pelkäsin kauheesti kolaroivani sen heti jotain tolppaa päin, mutta aika hyvin se lopulta sujui. Kytkimen käyttö on vielä vähän hakusessa, mutta eiköhän se siitä. Vähän mua vaan pelottaa, miten se liikenteessä ajo sitten jossain vaiheessa onnistuu, mutta turha sitä on vielä murehtia ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti