sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Rainy and relaxed Sunday

IMG_0800
IMG_0819
IMG_0956
IMG_0793

Tää viikonloppu on mennyt aika rennosti, oon tehnyt vähän koulujuttuja ja lukenut tota uutta kirjaa. :) Olin muuten kesällä katsomassa ton Tähtiin kirjoitettu virhe -elokuvan sen ensi-illan jälkeisenä päivänä, ja sillon en tiennyt mitään tosta leffasta, se vaan vaikutti kiinnostavalta. No, sitten ku olin itkenyt siellä elokuvissa yksinäni koko leffan ajan, totesin sen olevan paras elokuva vähään aikaan. Viime viikolla vasta sain aikaseksi ostaa ton kirjan ja halusin sen englanninkielisenä, jotta siinä ois se alkuperäinen teksti, ja samalla voin myös treenata vähän mun kielitaitoja. :D

Viikonloppuna oon myös tehnyt lettuja, sekä pakannut matkalaukkua huomista varten. Mulla on ensi viikko syyslomaa, ja lähdenkin huomenna Jyväskylään ! Kivaa päästä sinne taas pitkästä aikaa. :) Muuten tää viikko on menny uuteen työhön tutustuessa, sillä tiistaina mulla alkoi työssäoppiminen. Työpaikka on todella mukava ja viihtyisä, ja työpäivät on menny nopeesti kun on ollut niin paljon tehtävää ja uutta opittavaa.

Kivaa syyslomaa kaikille niille joilla se on vielä edessä, ja muille toivotan mukavaa sunnuntai-iltaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti