sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Outfit from the summer

2014-08-11 001
2014-08-012
2014-08-013

Tässä vielä yhdet kesällä otetut kuvat, mitkä olin jo melkein unohtanut tonne kuvakansioihin !

Voisin vähän kertoa mun kuulumisiani taas pitkästä aikaa. Mulla alkaa koulussa ensi viikolla uusi jakso, ja olen siis sen jakson työssäoppimassa. Mua jännittää tosi paljon että millasta se on ja osaanko siellä mitään, mut toivotaan että kaikki menis hyvin ! Lukiossa mulla on vielä parit kokeet ennen uutta jaksoa, ja niihin oon nyt koittanut lukea. Viikon päästä onkin sitten syysloma, mille on kaikkia kivoja juttuja tiedossa. :)

Ainiin ja pian saan aloittaa harjoittelemaan autolla ajamista, sillä aion suorittaa ajokortin opetusluvalla ! Koen sen paljon paremmaksi vaihtoehdoksi mulle, kun voi pitää teoria- ja ajotunnit silloin kun itse haluaa, eikä ne mene päällekkäin koulun kanssa. Tuntuu silti ihan oudolta ajatukselta, että pian istun autossa siinä ohjaajan, enkä matkustajan, paikalla. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti