maanantai 11. elokuuta 2014

Jyväskylän satama

2014-07-013
IMG_9961
2014-07-12 001
IMG_9993
IMG_9986
IMG_0018
IMG_9974
IMG_0007

Olin siis heinäkuussa Suomipop -festareiden aikaan Jyväskylässä viikon verran, ja yhtenä iltana käytiin satamassa kävelemässä. Käveltiin siinä pieni lenkki Jyväsjärven rantaa pitkin ja ihailtiin vaan niitä maisemia. Jyväskylä on kyllä todella kaunis kaupunki, josta löytyy monia ihania paikkoja, ja satama on kyllä yksi niistä. :)

Tänään oon ottanu vaan ihan rennosti ja nauttinu auringosta vielä kun ehtii, sillä huomenna mulla alkaakin jo koulu. Kesäloma on menny tosi nopeesti, kaikkea kivaa on tullu tehtyä ja nähtyä, mutta silti tuntuu uskomattomalta että kesä on jo melkein ohi. Vaikkei nyt tarvikaan jännittää uutta koulua niin kuin vuosi sitten, jännitän silti nyt vähän eri asioita kouluun liittyen. Tänä vuonna mulla on ensimmäistä kertaa työssäoppimista, ja samalla mun pitäis käydä lukiota ja mahdollisesti suorittaa autokoulukin samaan aikaan. Työssäoppimispaikan saaminen vähän jännittää, sillä niitä kun ei tunnu nykyään riittävän kaikille halukkaille, ja sen pitäis olla myös semmonen paikka, missä viihtyisin sen 10 viikkoa. No, kyllä kaikki järjestyy, ainakin uskon niin ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti