maanantai 28. heinäkuuta 2014

Rippijuhlissa

2014-06-20 001
IMG_9584
IMG_9604
IMG_9568

Kesäkuussa olin serkkuni rippijuhlissa, jotka oli oikein kivat ja rennot juhlat. :) Mua pyydettiin ottamaan sieltä samalla valokuvia, joista en tänne viitsi laittaa muuta kuin nämä kuvat kakusta, joka oli älyttömän hieno ja sopi serkkuni tyyliin todella hyvin ! Kakku myös maistui paremmin kuin hyvin. :D

Kuvissa muuten näkyy uudet silmälasini, jotka sain kyllä jo kesäkuun alussa, mutta blogin puolella niitä ei ole vielä näkynyt. Kävin toukokuussa optikolla, ja vaikka näköni ei ollutkaan kovin paljoa huonontunut, halusin silti uudet lasit, sillä vanhat oli olleet mulla jo neljä vuotta. Vähän pelkäsin, että sopiiko mulle tämän malliset lasit ollenkaan, mutta pienen totuttelun jälkeen tykkään näistä tosi paljon ! Lisäksi näissä kehyksissä on pieni liukuvärjäys, minkä ansiosta nää ei oo ihan tasaväriset. Mulle ostettiin samalla myös uudet aurinkolasit vahvuuksilla, ja vaikka kokeilin monia eri kehyksiä, silti molempien lasien kehykset on Karl Lagerfeldin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti