sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Life is short, buy the shoes

IMG_8319
IMG_8326
IMG_8321
IMG_8347

Siinä ois mun uusimmat ostokset, eli Niken free runit, kesäistä kynsilakkaa ja hennesin kaulakoru. :) Noi kengät on kyllä älyttömän mukavat jalassa ja lisäksi tosi kevyet. Suosittelen !

Tällä viikolla on ollu aivan ihanat ilmat, joka ei oo varmaan keneltäkään jäänyt huomaamatta. Perjantaina mulla oli koulussa lyhyt päivä, jonka jälkeen kävin parturissa, ja sitten olinkin vaan ulkona ottamassa aurinkoa ja uimassa. Mein uima-allas "avattiin" viikko sitten, ja tällä viikolla siellä on lämmityksen ansiosta ollu jo 21 asteista vettä ! Eilen oli myös aika helteinen päivä, mut istuin siitä päivästä noin 8 tuntia autossa. :D Lähdettiin aamulla kuuden aikaan Haminaan, koska veli on siellä rukissa ja eilen oli omaistenpäivä. Onneks Haminassakin oli aurinkoista, joten kierreltiin siellä kaupunkia ja nautittiin auringosta. :)

Tänään oon lukenu vielä viimeiseen kokeseen, joka on huomenna, ja sit oon vähän alottanu pakkaamaan matkalaukkua. En voi käsittää, että me lähetään jo ens viikolla sinne Pariisiin ! Apua, oon vaan niin innoissani, etten millään malttais enää odottaa ! Siitä on jo kuus vuotta, ku viimeks oon ollu lentokoneessa, joten se lentäminenkin vähän jännittää. :D Toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä eksytä siellä kovin montaa kertaa ! Palaillaan siis ton reissun jälkeen, au revoir !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti