sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

New cosmetics

2014-02-023
2014-02-024
IMG_7826

Tässä ois semmosii juttuja mitä oon täs lähiaikoina ostanu. :) Värjäsin ekaa kertaa tolla Four Reasonsin hiusvärillä, missä ei oo lainkaan ammoniakkia. Siinä on tosi hyvä hinta-laatusuhde, ja tykkäsin kyllä muutenkin tosta väristä !

Tota Schwarzkopf Gliss Oil Elixir -hiusöljyä oon käyttäny suihkun jälkeen laittamalla sitä pyyhekuiviin hiuksiin, ja se on mun mielestä ollu tosi hyvä, eikä oo tehny hiuksia mitenkään rasvasiksi. Ja sitte toi kaikkien hehkuttama Lumenen CC-voide... no onhan se paras meikkivoide mitä mä oon koskaan käyttäny ! Se peittää just tarpeeksi, eikä tunnu yhtään raskaalta iholla. Mun oli pakko ostaa niitä viel kaks kappaletta, ku ne oli tarjouksessa kaks yhden hinnalla. :D Niiden lisäks ostin vielä ton Lumene Natural Code -puuterin, ku vanha puuteri veteli viimeisiään. En oo tota kauheesti ehtiny vielä testata, mutta se vaikuttaa ihan hyvältä. (:

Mulla näkee tosi harvoin mitään ponnaria päässä, ja yks syy siihen on se, että tavalliset ponnarit repii hiuksia niin paljon, etten tykkää käyttää niitä. Päätin sit vihdoin ja viimein kokeilla noita paljon kehuttuja puhelinlankaponnareita, jotka ostin Glitteristä. Ja ne ei revi hiuksia yhtään ! Seuraavaks pitäis ostaa semmosia invisibobbleja, koska ne on vähän pienempiä, ja sopis varmaan paremmin mun ohuemmille hiuksille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti