lauantai 1. maaliskuuta 2014

Spring is coming

2014-02-021
2014-02-022
2014-02-18 001

Kevät on nyt virallisesti alkanut, sillä tänään on jo maaliskuun ensimmäinen päivä ! Ulkonakin paistaa aurinko taas pitkästä aikaa. :) Sain aikaseks ottaa kuvia mun uusista kengistä ja neuleesta, mut sit ku menin ulos ni huomasin et kaukolaukasimesta oli patterit loppu. :D Noh, sain noi kuvat kuitenki otettua sit itselaukasimen avulla, mut vähän huonolaatusia niistä tuli, ku kamera tarkentaa enemmän tohon kuusiaitaan...

Oltiin viime perjantaina ja lauantaina Jyväskylässä, ja ite kävin siellä nyt ensimmäistä kertaa. Se vaikutti kivalta kaupungilta, ja onnistuttiin löytämään sieltä yks tosi hyvä kahvila, mistä sai ihan järjettömän hyviä kakkuja ! Sinne on kyl pakko päästä seuraavallaki kerralla ku mennään Jyväskylään. :D Tällä viikolla ollaan palattu taas kouluun, ja tänään mun pitäiski kirjottaa äikän essee, enkä oo vielä ees alottanu sitä. Tää viikko ei oo kyllä muutenkaan menny kovin hyvin, sillä mulla on ollu kauhee flunssa, ja torstaina mulle tuli sit poskiontelontulehdus. Sain eilen siihen antibioottikuurin, ja toivotaan et se menee sit sillä nopeesti ohi. Mut ehkä mä meen nyt kirjottamaan sen esseen, joten kivaa viikonloppua vaan kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti