sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Food and flowers

2014-03-08 001
IMG_7725
IMG_7636

Kulunut viikko on mennyt suurimmaksi osaksi stressaten koulujuttuja, joita mulle on kerääntynyt aika paljon. Eilen sain kirjotettua taas yhden äikän tehtävän valmiiksi, mutta vielä olis toinen tossa odottamassa. Muutama myyntipuhekin mun pitäis kirjottaa... Mut onneks tätä jaksoo on enää pari viikkoo jäljellä !

Oon kyllä alkanu arvostamaan viikonloppuja enemmän ku aiemmin, koska oon nyt arkisin kotona vasta viiden tai kuuden aikaa illalla, ni siinä ei enää jaksa/ehdi tehdä oikeen mitään. Viikonloppu on mulle nykyään se aika, ku ehdin tehdä kaikki lukiosta tulleet läksyt, ja jos hyvin käy, niin ehdin myös vähän rentoutumaan siinä välissä. Viikonloppuna ollaan myös usein koko perhe kotona, ku arkisin ollaan vaan kahdestaan äidin kanssa.
Nauttikaa tekin vielä tästä lopusta viikonlopusta ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti