sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Tipsut lumessa

IMG_7120

IMG_7065

IMG_7070

IMG_7079

IMG_7113

IMG_7106

IMG_7075

Tässä ois vähän kuvia Ricosta ja Santusta ! Nää koiruudet on meillä enää viikon, ennen ku niiden omistajat tulee takas lomaltaan. Mut onneks me käydään niiden luona aika useesti, jolloin näen näitäkin koiria. :)

Mun viikko on ollu aika kiireinen, ja lisäks oon lukenu ens viikolla oleviin kokeisiin ja kirjottanu äikän esseen. Meillä oli kauppiksessa torstaista perjantaihin semmonen vuorokauden kestävä leiri, eli oltiin yks yö koulussa. Se oli aika mielenkiintonen kokemus, ja pakko myöntää et siel oli kyl hauskempaa mitä olin odottanu. :D Yö meni vähän miten meni, ku siellä ei kyl saanu nukuttua vaikka olis halunnutkin, ja aamulla kaikki oli yhtä väsyneitä ! Mut kokonaisuudessaan oli ihan kiva leiri, ja sain tutustua taas uusiin ihmisiin. :)

Viikonloppu on menny toipuessa siitä leiristä nukkumalla pitkään. Koulujuttuja oon tehny hiukan, ja oon kokeisiinkin yrittäny lukee. Tänään tein juustokakku-brownieta, mikä ehkä auttais vähän valmistautumaan huomiseen koulupäivään ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti