sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Piparkakkutalo













Melkoisen uurastuksen jälkeen sain mun piparkakkutaloni valmiiks, vaikka vastoinkäymisiltä ei vältytty. :D Ihan kiva siitä loppujen lopuks kuitenkin tuli !

Tää viikko on ollu aika kiireinen, koska kotona oon siivonnu ja leiponu kaikkee jouluu varten. Koulussa mun luokka järjesti eilen meidän koulun joulujuhlan, ja sitä suunniteltiin ja harjoteltiin sitte tällä viikolla. Se meni paljon paremmin ku ite olin odottanu ja saatiin opettajilta tosi hyvää palautetta siitä, joten ei voi olla ku tyytyväinen meidän luokkaan ! Juhlan jälkeen mentiin käymään parin sukulaisen luona, ja osa sukulaisista tulee sitte joulupäivänä meille syömään. :) Tänään ja huomenna mulla riittää vielä tekemistä ruokien kanssa, ja viimeiset lahjatkin pitäis vielä paketoida. En voi kyl mitenkään uskoo, että ylihuomenna on jo jouluaatto !! 

2 kommenttia:

  1. Ompas ihanan herkullisen näkönen talo! :)ite en ees varmaan osais tehä tollasta :D
    oot muutenki hyvä valokuvaan:)

    http://maatuskamummo.blogspot.fi/

    VastaaPoista