perjantai 29. marraskuuta 2013

Don't forget to smile

2013-11-01 001

IMG_6195

IMG_6129

IMG_6250

IMG_6272

Nopeesti on taas tää viikko menny, ja pian onkin jo joulukuu ! Olin viikko sitten Annaliisan kans kattomas ton uusimman Nälkäpelin, mikä oli ihan hyvä, vaikka säikähdinki paris kohdassa oikee kunnolla :D
Kauppiksessa on tää viikko ollu aika rentoo, ku on jakson viiminen viikko ni kurssit alkaa olemaan jo ohi, ja mulla oli eilen vaa lukioo ja tänään ei ollu lainkaa kouluu :) Lukiosta mulla on englannin ja äikän kokeet ens viikolla, joten niihin pitäis sit ruveta lukemaan ! Tällä viikolla oon myös alottanu joululahjojen ostamisen, ja sainki jo äidin lahjan valmiiks. Mennään varmaanki ens viikolla kattomaan mulle sitä uutta kännykkää, joten toivottavasti sieltä löytyy sopiva puhelin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti