sunnuntai 6. lokakuuta 2013

sunday photos

IMG_5589

IMG_5620

IMG_5607

IMG_5628

viikko on menny, ja mulla on jääny tää postaaminen taas sunnuntaille ! mun viikkoon on kuulunu kauppiksen tehtävien lisäks lukion kokeisiin lukemista, sillä ens viikolla mulla on matikan ja yhteiskuntaopin kokeet. tänään oon kans yrittäny kirjottaa yhteiskuntaopin esseetä, mistä ei näytä tulevan kyl yhtään mitään :D
tein kans tollasta banoffee -kakkua, mikä on tosi helppo ja yksinkertanen ! keksipohjaan laitoin LU Bastogne -keksejä (maistuu ihan joulupipareilta), sen päälle toffeeksi keitettyä kondensoitua maitoa, banaaneja ja kermavaahtoa. tein tota ekaa kertaa ja oli kyl tosi hyvää :)

eilen olin annaliisan ja roosan kanssa, ja näin annaliisan uuden kissanpennun minkä ne oli perjantaina hakenu, niiin söpö ! :) sit saatiin idea ruveta leipomaan pullia, ja pikasen kaupassa käynnin jälkeen sitte alettiin niitä tekemään. sen jälkeen katottiin elokuvaa ja ahmittiin pullia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti