lauantai 19. lokakuuta 2013

muffinsseja & macaroneja

IMG_5641

IMG_5687

IMG_5770

IMG_5753

IMG_5722

IMG_5736

leivoin tossa viikko sitte tollasia banaanimuffinsseja, joiden päälle tein toffeekuorutteen :) en oo ennen tehny banaanista muffinsseja, ja noi oli kyl niin hyvii, et teen kyl varmasti noita viel toistekin !
saatiin macaroneja tuliaisiks Pariisista, ku tutut oli käyny siellä. oon syöny vaan omatekemiä macaroneja, mut noi oli kyl paljon parempia :D

mulla alkoi eilen syysloma, ja tää päivä onki menny sit kotona. kävin kyl kaupassa tos aamupäivällä, mut sen jälkeen oon vaa siivoillu, tehny suklaapiirakkaa ja syöny sitä :)
mun pitäis tässä syysloman aikana kirjottaa äikän essee, ku se pitää olla valmis reilu viikon päästä... voi tulla kyl vähän kiire sen kanssa, ku me lähdetään aikasin torstaiaamulla kohti Helsinkiä, ja sieltä Tallinnaan ! ollaan siellä kaks yötä, ja oon tän viikon aikana googlettanu Tallinnan kaikki paikat missä haluan käydä :D oon aikasemmin ollu Viron Pärnussa, mut Tallinnassa en oo vielä käyny, joten ootan innolla sinne pääsemistä !

6 kommenttia:

  1. oi ihanan omaperänen toi banneri, hauska idea :)!
    ihania kuvia kans ja tosi nätti oot :-)

    http://liveliketheresnotomorrrow.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oo kun hyvältä näyttää noin muffinssit! Oot tosi nätti :)

    ♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvän makusiakin ne oli :D ja kiitos ! (:

      Poista
  3. aivan ihania kuvia! millä kameralla kuvaat?
    http://graciousjs.blogspot.fi/ tuossa vielä mun ja ystäväni tuore yhteisblogi, arvostettaisiin superpaljon jos kävisit katsomassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kamerani on Canon eos 600d :)
      käyn katsomas teidän blogin ! (:

      Poista