lauantai 10. elokuuta 2013

back to school -juttuja

2013-08-08 001
paita 24,95€, H&M ja toppi 15,95€, Seppälä

IMG_5193
toppi 70 kruunua ja housut 9,95€, H&M

IMG_5145
laukku 50€, BeBag

IMG_5230
ripsari 14€, laivalta ja hajuvesi 128 kruunua, Hollister ja hiusväri 9,90€, Sokos

tollasii juttuja oon ostanu täs lähiaikoina. ostin siis ruotsista ton raidallisen topin ja hollisterin hajuveden. vihdoin löysin myös kivan koululaukun, jonne mahtuu kaikki kirjat hyvin ! ostin kans hiusvärin, ja eilen värjäsin mun hiukset, tuli ihan kivan väriset ja oli helppo värjätä tolla mousse-värillä :)
mulla alkaa siis maanantaina koulu, ja se jännittää tosi paljon ! eilen mul soitettiin, ja kerrottiin et mut on hyväksytty siihen kaksoistutkintoon. mulle tulee kyl pitkii päivii, ku joudun kotoo lähtemään seittemän aikaa et oon kaheksalt koulus, sit mul on lukio-opiskelui kahdest neljään, eli oon sit vast viiden aikaa koton. eli sillai kevyest klo 7-17 menee kouluu ja matkoihi ! yritän ainaki postata ihan normaalisti, mut voi olla etten kerkee muuten ku viikonloppusin postailemaan.

mulle ihan uus koulu, uudet ihmiset, eri kaupunki... ehkä mua vähän jännittää :D

6 kommenttia:

  1. Oi kun ihania ostoksia, sulla on kiva tyyli c: ja hieno banneri!

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivat ostokset! :) mitä alaa meet opiskelemaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. liiketaloutta, eli kauppikseen menen :)

      Poista