sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Turusta Tukholmaan

IMG_4479

IMG_4485

IMG_4518

IMG_4515

IMG_4528

IMG_4539

IMG_4523

IMG_4551

viikko sitte perjantaina lähettiin siis laivalla tukholmaan, ja nää kuvat on menomatkalta. saavuttiin tukholmaan ruotsin aikaa puol seittemältä aamulla, ja sit meil oli koko päivä aikaa kierrellä tukholmassa, laiva lähti takas turkuun kaheksalta. oli tosi kiva reissu, enkä ees eksyny kertaakaan tukholmassa ! ei paljoo tullu osteltua mitää, ku ruotsissa on vähän kalliimpaa ku suomessa. mut ei se haitannu, koska noi tukholman maisemat oli kyl tosi upeita :) niistä on tulos kuvii tänne sit myöhemmin.
tällä viikolla oon viel ollu töissä, mut mulla on enää kolme päivää töitä jäljellä ! ja kahden viikon päästä alkaaki jo koulu :D nopeesti se kesä on menny, mut hauskaa on ollu ja lämpimiä päiviä on riittäny :)
keskiviikkona olin ekaa kertaa järvessä uimassa tänä kesänä, ku muuten oon vaa ollu tos meijän uima-altaassa. eilenki olin puolet päivästä tossa altaan vieressä aurinkoo ottaen ja välillä kävin siinä uimassa (:
tänään oon menossa yyteriin meren rannalle uimaan, siel oonki käyny sit viimeks pari vuotta sitte !

2 kommenttia:

  1. sulle olis haaste mun blogissa! :)

    http://inthenightsky-julia.blogspot.fi/2013/07/no-mutta-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, pitää muistaa tehä se jossai vaiheessa ! :D

      Poista