sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

a year older

täytän tänään 16 vuotta ! enää 2 vuotta täysi-ikään. nopeesti se aika menee, mut silti tuntuu, että viime kesästäkin on jo ikuisuus.
vuodessa mulle on ehtiny tapahtuu aika paljon. oonki sitä mieltä, että tää vuosi 15-vuotiaana on ollu mulle tähän asti elämäni rankin vuosi, sekä fyysisesti että henkisesti.
vaikka en ookkaa täällä blogissa siitä kertonu, oon joutunu käymää läpi tosi vaikeitakin asioita, joita en ala tänne selittää, koska ne ei kuulu kaikille. mut se on vaikuttanu paljon muhun ja mun elämään, ja on saanu mut miettimään oikeesti sitä, mitä mä haluan elämältäni.

ainaki yks hyvä puoli tässä on se, että oon läheistyny äidin kanssa tosi paljon tässä vuoden aikana. voin kertoo äidille ihan mistä vaan, ja se on ymmärtäny mua ja ollu mun tukena.
blogi on ollu ja on edelleen mulle tärkee juttu, vaikka tänne en oo näistä asioista mitää kertonukkaa, mutta tää on piristäny mua paljon, ja tänne on aina kiva kirjottaa ja laittaa kuvia.

vuoden aikana mun on pitäny tehä oman tulevaisuuteni kannaltaki isoja päätöksiä, kuten uusi opiskelupaikka. syksyllä toivottavasti alotan mulle ihan uuden koulun, eri kaupungissa ja uusien ihmisten kanssa. se vaatii varmasti multa paljon, mut uskallan ottaa sen riskin ja kokeilla löytyykö multa rohkeutta ja kykyjä siihen.

on tässä vuodessa ollu niitä kivojakin juttuja. sain järkkärin, ensimmäinen kesätyö, rippileiri ja -juhlat, meidän uus uima-allas, hyvät arvosanat koulussa, levin reissu ja monii hyvii hetkii kavereiden kanssa.
ystävien seurassa mulla on ollu lähes aina hauskaa, eikä meillä oo ollu mitää riitojakaa. mut kaverisuhteet on muuttunu siitä huolimatta, ja en oo kovin hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin, vaikka yleensä tulenki kaikkien kanssa toimeen.

halusin nyt hiukan avautua tännekkin, jotta te näette, että mullakin on ikäviä juttuja, eikä pelkästään niitä hyviä ja kivoja asioita, joista kirjotan tänne blogin puolelle.
toivottavasti selviydyn kaikesta tulevasta, ja että tää vuosi 16-vuotiaana olis parempi ku viime vuosi !

2 kommenttia: