keskiviikko 30. toukokuuta 2012

sammakko








noi kuvat otin sunnuntaina, ku oli yli 20 astet lämmintä, toisin ku täl viikol on ollu aika kylmä ilma !
lauantaina olin kattomas sen nälkäpelin, joka oli yht hyvä mitä olin odottanukki :) sunnuntaina otin aurinkoo ja mul tuli jo rusketusrajat :D
maanantaina olin annaliisal, eilen olin salilla ja tänää oon koulun jälkee ollu vaa kotona. tää viimine viikko koulus on aika turha, ei olla tehty oikee mitää koulus, huomen joudutaa pari tuntii siivoomaa koulun pihaa ja perjantain mennää kirkkoo ja sit on kolme tuntii jotai leffojen katteluu :D mut lauantain alkaa sit kesäloma, ja heti ens viikol mul alkaa kesätyöt !

2 kommenttia:

  1. Ihana blogin nime ja banneri! Muutenki kiva blogi, ihanan isot hienot kuvat! :)

    my-variable-life.blogspot.com

    VastaaPoista