torstai 26. huhtikuuta 2012

remington -sauvakiharrin





sain tiistaina tommosen kihartimen, ku haluun mun kesäl olevii rippijuhlii kiharat hiukset, ni aateltii äitin kans et jos kihartaisin ite mun hiukset. ny tarvii harjotel ton kans kihartamist aika paljo, et saan semmoset kiharat ku haluun :D nois kuvis ei oo kauheen paljoo tota kiharaa, ku koitin vaa sillee hiuka et mimmost tol tulee (:
tiistain mul oli parturiki, mis vaa lyhennettii hiuka latvoi. sen jälkee menin annaliisal ja olin siel loppupäivän.
eilen olin koulun jälkee annaliisan kans, ja tänää oon ny ollu vaa koton. oon datannu ja kattonu kaikkii eri sarjoi netist, mut meen pia kattoo parii sarjaa iha telkkaristaki :D
huomen on suunnitelmis men annaliisan kaa kattoo titanic 3d, se tulee ny vast tän ku toi elokuvateatteri on ollu remontis (:

2 kommenttia: